SwedenRockz Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Hej jag har blivit bannad från steam på grund av att jag har fuskat :( "får f*n skylla mej själv" Fråga 1. Hur länge tar dét till jag får spela igen ? Fråga 2. Kan man flytta över css till mitt andra steam konto? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 (redigerat) 1. Aldrig tror jag...(det står iallafal det på steampowered) 2. Nej det går inte. Redigerat 2 Augusti 2007 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 hm jag vart ochså bannad för jag fuska men jag kan fortfarande spela på vissa servers utan VAC tror jag det är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekker Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 hm jag vart ochså bannad för jag fuska men jag kan fortfarande spela på vissa servers utan VAC tror jag det är Nähä? Säger -Vac Bannad- Dig något? Men för att svara på trådskaparens fråga, så kommer du ALDRIG bli unbannad. Och om du fuskade på ett source spel, så är du bannad på alla source spel. Och om du nu fuskade på något spel som inte är source relaterat så är du bannad från alla dom spel. Dock kan du köra på servrar som inte är vac säkrade. Men dom är oftast fulla av noobs och andra fuskare :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Det enda du kan göra är att köpa ett nytt acc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 5 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Redan gjort :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenWings Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 äre inte gratis att ha steam? jag gjorde ett gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 äre inte gratis att ha steam? jag gjorde ett gratis amen lol, det är ju spelen sen som kostar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg