yoZhi Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Hej. Jag har laddat ner den nyaste patchen (1.4) och installerat den. Men när jag kommer in på spelet så har jag fortfarande den gamla (1.2) patchen. Ska man aktivera den på något sätt? Jag har testat i community och aktiverat nånting där men inget har hänt. Hjälp tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Verkligen ingen som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 senaste patchen e 1.41 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 10 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Tack för hjälpen! Hur ska jag göra då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Ladda ner Patch 1.41 Installera Starta om BF2 och datorn, sen borde det fungera. Kanske du har för dåliga systemkrav för BF2? Lättare om du visar bilder etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 11 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Ladda ner Patch 1.41 Installera Starta om BF2 och datorn, sen borde det fungera. Kanske du har för dåliga systemkrav för BF2? Lättare om du visar bilder etc. Jag har gjort allt detta, och vilka bilder ska jag visa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg