tjenare,
skulle uppskatta lite tips på må-bra musik.
sånt som när man lyssnar på man blir glad och sånt :)
jag tycker låter if I use to love you är ett bra exempel,
eller kanske November med laleh.
peace
tjenare,
skulle uppskatta lite tips på må-bra musik.
sånt som när man lyssnar på man blir glad och sånt :)
jag tycker låter if I use to love you är ett bra exempel,
eller kanske November med laleh.
peace
Det är nog ganska så personligt! För mig är måbra-musik någon låt som betyder riktigt mycket för mig och sedan spela den riktigt högt! Annars funkar den mesta bra musik om man bara höjer volymen ett snäpp och bara njuter och befinner sig i det.. Men annars om jag ska säga något, Pink Floyd - The wall, det albumet är helt underbart att lyssna högt på!
Jag blir alltid så glad av att lyssna på Friends Of Mine med Adam Green. =)
Själv blir jag glad av nåt rikitgt rått mangel, istället för sellout-new metal, så det är ju som sagt personligt,
Men att bredda musiksmaken gör ju inget, gå in på www.last.fm och sök på laleh, och kolla liknande artister...
fiffig fråga, jag säger nog Minority med Green Day.
Jag mår bra till vilken musik som helst
(Ok,lite ljug,bara HipHop)
Thin Lizzy - The Boys are Back in Town
Selene plockade orden ur munnen på mig, olika musik beroende på vad för nerstämdhet det är.
Mika - alla hans sånger
prova particle man av wanna be giants
Rätta mig om jag har fel, men heter dom inte They might be giants?
Och för mig så är det ungefär som flera andra redan sagt - beror på mitt humör.
Detta är vädigt personligt .
Haha ..
MåBra musik kallar jag t.ex Ne-Yo So sick .
Trollfest får mig alltid på bra humör! ( Några låtar: http://www.myspace.com/trollfest )
metallica blir man ju på bra humör av
^^
Typ Techno eller POP Är rätt skönt att lyssna på när man är trött. Men det finns ingen bra låt i POP typ --.--
↗ till inläggetFast det kan du ju inte säga eftersom dom flesta musik genrer är väldigt breda. jag vet inte vad du ser som pop men pop står för populär musik har jag för mig, så det är vad som är mest på tapeten som är pop ;).Typ Techno eller POP Är rätt skönt att lyssna på när man är trött. Men det finns ingen bra låt i POP typ --.--
För mig kan en låt vara sorglig vissa tillfällen och andra väldigt uppmuntrande, det handlar lite om humör tycker jag.
men 747 med kent är min favoritlåt när jag är på alla humör så det får bli den jag skriver.
Amiga musik får man alltid bättre av ;D
särskillt Turrican 2 theme och Lotus 3 Theme
Knugen silviva å ja med eddie meduza mår man ganska bra av.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in