Maenster Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Skrivet 3 Augusti 2007 Tja Jag tror jag har valt fel när det gäller vilket kön man ska vara på Diamond Jag är tjej men vill nu vara kille problemet är att jag har 6 pokemon jag inte vill bli av med Jag vet inte vad jag ska göra Please Help :(
Maenster Skrivet 3 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2007 Har ingen kompis med Diamond :(
negR Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Skrivet 3 Augusti 2007 Aj'rå xD men jag har inte ds o så men det där Wifi, går de o byta över det? Gör det med typ speleric eller nån annan isf här på fuska :) Liksom byt,starta om och byt tbx
Maenster Skrivet 3 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2007 (redigerat) Men Hur vet jag att ni bytar tillbaka för dom 6 är lugia lucaio celebii weavile mewtwo och salamance Redigerat 3 Augusti 2007 av PokeFreak
negR Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Skrivet 3 Augusti 2007 köp ett till ds och ett Pearl, och byt mellan dom xD
Gäst JohanFoppa Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Skrivet 3 Augusti 2007 men lev med att du är en tjej då! jag är en tjej på emerald, troru jag bryr mig? nopp
Maenster Skrivet 3 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2007 ps : har fel start ChimChar tycker Infernape suger
Gäst JohanFoppa Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Skrivet 3 Augusti 2007 men BYT DEN TILL NÅTT ANNAT DÅ. du kan säkert få en vatten pokemon lr en gräs pokemon för din infernape
Maenster Skrivet 3 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2007 Aj'rå xD men jag har inte ds o så men det där Wifi, går de o byta över det? Gör det med typ speleric eller nån annan isf här på fuska :) Liksom byt,starta om och byt tbx Jag får Chansa någon som e med på det?
Rekommendera inlägg