Gäst vampire Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Nån här som skulle kunna göra det åt mig? Den som gör det får detta: En hemsida banner och alla mina poäng inklusiv guld poängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 vad är det? hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 men de e väl de han inte vet, mr best..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 man gör d genom ett program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Man behöver ett program som heter MySQL. Jag tror man använder HTML där, men det kan jag inte så mycket av. Bara vad färgerna har för kod. Så tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Nån här som skulle kunna göra det åt mig? Den som gör det får detta: En hemsida banner och alla mina poäng inklusiv guld poängen. Vad menar du med att laga ett forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Att bygga ett forum menar han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Att bygga ett forum menar han. Okej! Det kan jag inte så tyvärr vampire! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Ett forum i php vill jag ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Jag tror inte att det finns många här som kan php, så du får nog lära dig det själv antar jag. Inte för att vara dum, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Jag tror inte att det finns många här som kan php, så du får nog lära dig det själv antar jag. Inte för att vara dum, men... Det tror jag också jag vet att php är krångligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Jag tror inte att det finns många här som kan php, så du får nog lära dig det själv antar jag. Inte för att vara dum, men... Det tror jag också jag vet att php är krångligt Att göra ett PHP forum är inte så svårt. Jag har gjort det man jag orka inte vänta på den sista ladningeng :? . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.