Hoppa till innehåll

World Of Warcraft: Wrath Of The Lich King


Xynthiar
 Dela

Rekommendera inlägg

''Bloodrogue: För det första så spelar jag inte pokemon, även om det äger skiten ur WoW

 

JohanFoppa: Jag har spelat WoW och jag tycker det suger.'' säg det te dina föräldrar eller nåt ingen i detta forum bryr sig... iaf. ser najs ut med death knight. gillar inte 70-80 biten hatar o lvla :P... och ja jag fattar att man måste lägga in det för en ny ''värld'' eller vad man ska kalla det ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 221
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Denieru

Simple: Det kommer inte ta längre tid att levla 70-80 än 60-70.

 

AntonJ3000: Alla kan låsa upp den där klassen eftersom att det bara är en quest och inte påverkar ens karaktär något.

 

Chucky: Det är inte så konstigt egentligen, tror att det blir en ny värld för varje expansion.

 

Karha: Nu får vi ju tänka på att Death Knights inte har Bear Form också. -.-

 

 

 

Usch vad jag hatar att man kan döda Arthas Menethil. :(

Redigerat av Denieru
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför tror alla att spelet kommer släppas om bara några månader? Blizzard sa på en intervjuv att de är glada att folk vill ha mer tid i TBC och att dem inte ska släppa WOTLK om ett bra tag.

jag tror att det släpps i slutet av 2008

 

eftersom northrend är i azeroth kommer man förmodligen inte kunna ha flying dät :(

 

rekomenderar att ni går till Gamespot och kollar på bilder, man ser en level 80 gubbe :rolleyes:

 

avatar jag gjorde men den blev 23kb :( http://nyx.bogg.org/files2/6yxp9_wow_lk2_screen050.jpg

 

föresten borde denna tråden va klistrad detta är ju den sörsta wow händelsen hittills & den är i wow forumet

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

Off topic:WASD: Om du vill kan jag förminska den åt dig. :)

 

xhaf: Nej nej, dem hinner nog inte göra det till dess. Skulle tro i mitten eller i slutet av 2008.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...