splintercell987 Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 När ska den tredje säsongen av Prison Break börja igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 (redigerat) Den tredje säsongen spelas just nu in och sänds till hösten i USA, när den kommer till Sverige vet jag dessvärre inte. Redigerat 4 Augusti 2007 av Denieru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 4 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Hösten består av tre månader. Jag vill veta vilket datum Prison Break börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Han sa hösten i usa <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Exakt, den lär komma senare i Sverige. Och jag skrev allt man vet just nu, klaga inte. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 De har sagt att det ska börja sändas direkt efter sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 29-08-2007 men vet inte om det är USA eller Svenska datumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Rätta mig om jag har fel men min syrra sa att det är andra säsongen som kommer nu efter sommaren och att dem hade delat upp första säsongen i två delar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Rätta mig om jag har fel men min syrra sa att det är andra säsongen som kommer nu efter sommaren och att dem hade delat upp första säsongen i två delar. NEJ NEJ NEJ!! det kommer till våren... hörde ni inte det när de prata efter sista avsnittet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 nej det är sesong 3 nu , fatta inte rikigt vad Crossfall prata om dock.. vad kommer till våren :S ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 nej det är sesong 3 nu , fatta inte rikigt vad Crossfall prata om dock.. vad kommer till våren :S ? Prison break...! eller... va det Lost? hmm. jo det va lost sry mitt fel :meddum: :ng: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 (redigerat) I USA är säsongstarten för säsong 3 den 17: september och det första avsnittet heter Orientaction. Säsong 3 startar nån gång i Oktober! Kan också meddela att säsong 2 boxen släpps 29 Augusti i år! Kan också säga att Peter Stormare ska medverka i säsong 4 av Lost! Redigerat 15 Augusti 2007 av wilmerx.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.