bubbe Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Hej jag säljer mitt rs account pga behöver pengar på runescape. Jag vet inte hur mycket jag ska sälja den för kom gärna med förslag dock INTE under 800k. 500k följer INTE med gubben, men allt annat gör det. Dom tog jag till min andra gubbe. Runescape_bank.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 köper köper köper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Bara en fråga, värför sälja accountet för 800k när du kan sälja itemsen för mer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Därför att han är antingen: Alternativ 1: Hjärndöd Alternativ2: Tror han är smart och försöker lura alltså hjärndöd. Alltså är han Hjärndöd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Oh f*n.. Eller så kanske han har hackat accountet och försöker scamma oss! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Med andra ord alternativ 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Nej, alternativ 2 var att han försöker lura oss. Alternativ 3! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Scamma=Lura? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Ohhh.... Du menade så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bubbe Skrivet 5 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 det är ingen scam! och dessutom så var det MINSTA budet 800k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 detta är största scammet för att ditt bank är moparscape jag har bevis detta är en äkta runescape bank http://img360.imageshack.us/my.php?image=k...capebankai3.jpg och detta är moparscape bank http://img383.imageshack.us/my.php?image=r...capebankax9.png ser ni skillnaden på bilden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 (redigerat) Han kanske tog screenet för länge sedan? EDIT: Kolla upp han på highscore vetja. Redigerat 6 Augusti 2007 av Dezen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg