Gäst aso090 Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 men han kanske har lvl 79 men kanske banken är scamm allså jag kan göra en gubbe i lvl 79 men jag gör banken full av pengar och saker som är skit bra då får jag ju mer pengar för gubben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 I "riktiga" runscape står pengar beloppet med vit text också väll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bubbe Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Han kanske tog screenet för länge sedan? EDIT: Kolla upp han på highscore vetja. Just det jag tog screenet för länge sen. Ialla fall en som tror mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Du dezen tror dig inte tro mig =) Btw då kan du väll ta ett nytt screen, då kommer alla tro dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 om detta inte är ett scam kan du ta ett nytt bild precis som Cookie Smasher sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 (redigerat) Du dezen tror dig inte tro mig =) Helt rätt, jag tror han inte, jag bara "fantiserar" :P Och Pengarna står med vitt när man kommer över 100k gränsen om jag inte har fel =) Redigerat 7 Augusti 2007 av Dezen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Nu blev han tyst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 haha nu leker han att han inte är online för att han blev ägd haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaz Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 (redigerat) Vad e Moparscape? och dessutomtycker jag att han e kass på å scamma <_< men hur vet man att gubben inte e i typ lvl 3 för han har visat stats elr? :huh: Redigerat 11 Augusti 2007 av Megaz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkenta Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 ja,hur vet ni värkligen att det är en gubbe på lvl 79? det kan vara en lvl 3:a sen har han tagit bilden på sin kompis bank och säger att det är hans :D men han kan just ha gjort en och lossas att det är en lvl 79, som kanske bara han andra gubbe lr hans kompis är.:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaz Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Han kanske tog screenet för länge sedan? EDIT: Kolla upp han på highscore vetja. Just det jag tog screenet för länge sen. Ialla fall en som tror mig Om du nu tog screenet för längesen hur kan vi vara säkra på att han har allt kvar? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Det var ett misslyckat scamm end of story. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg