TheKingOfEvil Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 (redigerat) hej :) Ni vet på baksidan på Trainer Carden så finns det 6 rader... jag undrar vad det ska stå rad 4 och 5 uppifrån....( på R/S ) Redigerat 4 Augusti 2007 av TheKingOfEvil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 6an är iaf battle tower, jag tror att resten är att man har vunnit alla contest och besegrat alla tränare eller kan det vara något med berrys o göra, jag är inte säker.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Hur många strider mot kompisar win och lose och sen hur många gånger man har blandat berrys med kompisar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 5 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 jasså.. så det e typ inget viktigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Jag tycker imnte heller det är viktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Klart det är viktigt, du får stjärnor vid ditt namn. 5 Stjärnor är det som man ska fixa, fixar du de stjärnorna har du varvat spelet fullkomligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg