AntiVirus Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 När jag ska spela counter strike source, och skall ladda ner en bana, mod, ja egentligen vad som helst så går nerladdningen i slowmotion (dvs sakta) men det fattade ni nog. Skulle ladda ner en surf bana och det tog typ 9 minuter för att en ruta skulle ploppa upp. Någon lösning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 (redigerat) Skaffa bättre bredband Skaffa bättre dator(om din dator inte kan bearbeta din nuvarande internetuppkoppling) Spela på servrar med ping lägre än 50 Ladda ner banorna från interweb Redigerat 4 Augusti 2007 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 4 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Mitt bredband är på 24mbit/sec och jag ser inget dåligt i det eftersom det är Comhems bästa erbjudande. Men tack för sidan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg