VanHooters Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Ni måste ha pokeradar, och den får man i pal park när man är där för första gången. Man får den av Proffesor Oak. När ni har pokeradar och använder den i ett gräs kan gräset börje lysa(det ser ut som när man letar efter trick master i S/R/E) då ska man leta i det gräset. Det är stor chans att man möter en shiny om gräset har blinkat. Det är så jag har fått mina shinys. Bara ni vet det funkar i vattnet med. Om ni har frågor adda min msn : [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Det är inget fusk men det funkar och det går lättare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 men det är ju endå jätte liten chans att man överhuvudtaget ser en shiny på radarn.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Vadå?Om jag har fattat rätt så låter det någonting när den har upptäckt en Shiny? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 om gräset blinkar i olika färger så är de en shiny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Det blinkar i olika färger och radarn låter lite men det är mycket större chans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 (redigerat) så det är något helt vanligt...? det är väll ingen glitch som att klona/kopiera ? Redigerat 5 Augusti 2007 av TheKingOfEvil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 jodå, de är normalt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Det är helt normalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 hehe va bra då ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Det bästa är att det funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 mm... man behöver inte känna oro över att spelet ska börja glitcha heller.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg