VanHooters Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 (redigerat) Vilken är din favorit pokémon? Vilken är den: sötaste? coolast? onödigaste? starkaste? snyggaste som shiny? Tuffaste? Fulaste? och vilken är din totala favorit? Redigerat 5 Augusti 2007 av Modyzzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joacin Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 magikarp måste vara den onödigaste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Håller klart med om det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Mewtwo är självklart den tuffaste, coolaste, starkaste, grym som shiny och den absoluta favoriten ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Ja, det håller jag meed om men vem är onödigast? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 dunspance är lätt onödigast, skit stats å utvecklas inte till nåt. magikarps utveckling kan ju i alla fall göra nån nytta, men den är inte så bra endå.. sj så tycker ja om Weavile: Hp 344, atk 371, def 251, sp atk 170, sp def 269, speed 349, ice punch, aerial ace, sword dance, night slash. Å Electivire: shiny, hp 301, atk 379, def 170, sp atk 203, sp def 206, speed 280, thunderpunch, ice punch, earthquake, cross chop (inte hackad) breedad å ev tränad av mig. Så ser mina ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 mina är..:P sötast: Jiratchi coolast: Kyogre onödigaste : slakoth :P starkaste: Ho-oh snyggaste som shiny: Rayquaza Tuffaste: Kingdra och min absoluta favoritetr är.....Palkia, Kyogre, Ho-oh :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 legendariska är för noobs.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 kanske det.... men det betyder inte att man inte kan tycka om det... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 nä, de förståss ^^ vill du ta en match? du kan använde legendariska om du vill? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 visst.... hur ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 nehe, trodde du hade diamond elr pearl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg