Easton Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Men gud.....sluta spamma i tråden! Min totala favvo är nog Gyarados, har han nästan alltid varit också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guldfisk Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Här är mina: Sötast: Murkrow Coolast: Honchcrow Onödigast: Silcoon/Cascoon Starkast: Honchcrow Snyggast som shiny: Umbreon Tuffast: Honchcrow Favorit: Honchcrow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 '' Mycket Honchcrow där '' xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 (redigerat) Oh DeoxysDarkrai, jag blir smickrad, du är den första som kallar mig för master. Har din mamma lärt dig att prata sådär? Jag ville bara säga mitt, och förresten så har jag gett upp för länge sen, du är nog lite efter. Dessutom visste jag inte att du var så känslig. Du är ju värre än mig -_- Ingen har hackat på dig så sluta lipa och tyck synd om dig själv, det märks att du inte mår bra med tanke på att du kallar mig för nånting du själv är. -_- Nu håller vi deoxys utanför det här. Du snackar om att mewtwo är bara bra om man tränar den på rätt sätt, hur man än tränar mewtwo och darkrai så är mewtwo fortf bättre. Det är ju bara bra att mewtwo är lätt fångad, om darkrai är så svårfångad hur kommer det sig att mewtwo är bättre än den på alla sätt? -_- PS: Nu är vi kvitt, jag pallar inte bråka mer. Låt oss diskutera på ett normalt sätt istället -_- Okej, men jag gillar Darkrai mer, låt mig göra det.. och btw, jag mår prima ;) Redigerat 23 Augusti 2007 av DeoxysDarkrai Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Alright :) har du d/p? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Nej tyvärr :'( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Du borde skaffa en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guldfisk Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 DeoxysDarkrai har rätt om att Rayquaza och Mewtwo är rätt onödiga, jag menar det är väl inte kul att kunna klara allting direkt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Klara allt direkt? Mewtwo och Rayquaza går att fånga när man har liksom klarat spelet. Vadå allting, finns inget spec att klara av efter det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 DA har en poäng där >_> DÅ har man klarat allt redan ^^ xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guldfisk Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Jag menar efter det t ex om man vill klara ligan igen och massa sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg