TheKingOfEvil Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 haha :P nopp har inte det än :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 okej, synd =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Ni får gärna skriv t ex flera som är söta och så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 ok :) Aron , Chikorita , Sunkern :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Den jag tycker är onödigast är Magikarp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Sötast är klart Pelipper! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Jag ska nog skaffa mig en pkmn diamond, har ni ngn tips på en bra wi-fi connector :) Förresten så tkr jag att många av de nya pkmnen är onödiga, men den onödigaste är nog Luvdisc enligt mig -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 OK varför just luvdisc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 (redigerat) Det vet ni redan.Och då menar jag alltihop.Läser du n00b pokemon tidningen Modyzzon? Redigerat 5 Augusti 2007 av Weavile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Varför är den onödigast(har den själv i 96)? Jag läser inte tidningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Okejdå allt annat då.Hur fick du den ideèn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Att träna den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg