Gäst Weavile Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 skojar du tyraniatar sparkar skiten i brelloom :evil:Weavile äger typ sönder Tyranitar :rolleyes: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 nästan dom som äger är weavile , tyranitar, Electivire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Kom inte hit o lek Weavile, din Weavile suger. Onix, din Tyranitar mot min. Vad säger d :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 (redigerat) Kom inte hit o lek Weavile, din Weavile suger. Onix, din Tyranitar mot min. Vad säger d :)In ur dreams.Du vill väl veta varför jag byte fram o tillbaka,onix8.Det var därför din Shiny Weavile var hackad. Redigerat 2 Oktober 2007 av Weavile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 hur der man det den var ju från wi fi dom till låter väll inte hackade pokemon :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Lek inte stupid, alla vet att d har en AR så det låter logiskt. Weavile, skäm inte ut dig med din Weavile, den har keffaste speeden. Anledningen till att d lekte stor inför Tyranitar är för att Weavile är självklart snabbare och effektiv. Men jag skulle vilja se hur stark din Weavile är mot min Breloom. Tänk innan du svarar på detta, skäm inte ut dig som förut -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 hur der man det den var ju från wi fi dom till låter väll inte hackade pokemon :huh:Men är du dum eller är du dum?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 (redigerat) jag har sagt att det bara hackar sig och jag har ingen sån code jag har typ bara master ball pokemon modefider och nåra andra inga shiny coder. och det är sant å jag har inte fuskat nåt på detta sparat inte på mitt första heller bara på mitt 3 och 4:de :angry: Redigerat 2 Oktober 2007 av onix8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Kom inte hit o lek Weavile, din Weavile suger. Onix, din Tyranitar mot min. Vad säger d :)In ur dreams.Du vill väl veta varför jag byte fram o tillbaka,onix8.Det var därför din Shiny Weavile var hackad. Inte för att vara kaxig,dum eller störig men det heter "In your dreams" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 han förkortade det ok jag har inte hackat den :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Wendos, tyvärr lyckades d inte idag heller. Hyfsat engelska ha, d skämmer bara ut dig. Inte för att vara kaxig, dum eller störig men d suger -_- Förresten Weavile, ska d inte ha ditt team? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Jag vet att jag inte är lika bra som er på pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg