Euphoria Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Det var inte precis det jag mena. Men det går också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Kom inte hit o lek Weavile, din Weavile suger. Onix, din Tyranitar mot min. Vad säger d :) In ur dreams.Du vill väl veta varför jag byte fram o tillbaka,onix8.Det var därför din Shiny Weavile var hackad. Inte för att vara kaxig,dum eller störig men det heter "In your dreams" Men om du inte hade listat ut det så är u precis som you. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Felåt, det var inte meningen att vara dum :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Äh,det är lungt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Så kan det gå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 shinx är ganska cool som shiny den är blå där fram :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Enligt serebii så är den gul. Länk: http://www.serebii.net/pokedex-dp/403.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 6 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Vissa pokémon kan ha olika färger som shiny, t ex på serebii visar dem att Zubat är grön när den är shiny, jag har hittat en gul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Enligt serebii så är den gul. Länk: http://www.serebii.net/pokedex-dp/403.shtml oj jag menar gul :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 VA :huh: :o , Hade jag värkligen inte en anning om! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Den Bästa är Abomasnow Coolaste är Empolen och Milotic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Uff, so boring. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg