BloodyMoonSlave Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Ja, det vore kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Sötast:Piplup Coolast:Weavile Onödigast:Silcoon/Cascoon Starkast:Wailord Snyggast som shiny:Drapion Tuffast:Dialga Fulast:Hippowdon Total favorit:Pelipper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodyMoonSlave Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Weavile va med därja ;) Haha, alla tycker olika, jag gillar turtwig för den e mullig..och du gillar piplup =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Silcoon/Cascoon bara för om man fångar en Silcoon/Cascoon kan den ju bara Harden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 I Love Pelipper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Sötast:Riolu Coolast:Ninjask Onödigast:Feebas Starkast:Mewtwo Snyggast som shiny:Lugia Tuffast:Lucario Fulast:Infernape Total favorit:Ingen aning... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Okay du har alltså ingen total favorit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 nej finns så många jag gillar... men för att ge exempel så: charizard typloshion blaziken empoleon lucario alakazam gengar dragonite m. fl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Det var några stycken ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shabuba Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Sötast: Pikachu Coolast: Infernape Onödigast: Magikarp o Feebas Starkast: Arceus Snyggast som shiny: Drapion Tuffast: Infernape Fulast: Hippowdon/Grotle Total Favorit: Infernape Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Många av dem du tycker håller jag med om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 En av mina favoriter i att vara starka är Weavlie. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg