Gäst Weavile Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Swords Dance bör ej användas när man möter kraftfulla motståndare. Vadå ska jag bara vänta på att dö eller :huh: . iron:Har Celebi B) . är Celebi bra? :huh: Rätt så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Celebii är bra ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shabuba Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Celebi är rätt så bra, men inget mot de flesta andra legendariska :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alucardo Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Pachirisu e min favorit ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Celebi är ju dålig för att vara legendary, får stryk av alla i mitt team enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Böt min Jirachi (från mitt emerald) mot en Celebi, blev glad :D men killen hadde döpt den till Pixiedust :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 haha det är störande då folk döper dem till dåliga namn xD har en blaziken som heter emberblast... lol.. och en wailord som heter Big Whale :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 9 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Det ju lite störande med dåliga nicknames. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 konstigaste namn är ju helt klart Surskit... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 9 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Ja, specielt på svenska. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Som tur är Surskit sällsynta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Som tur är Surskit sällsynta.japp det är tur!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg