jeng Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Favoriten måste nog bli Jirachi den kan bli hur bra som hälst o krossa de mesta :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 15 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Ja den är väldigt bra och klarar det mesta. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Ja den är väldigt bra och klarar det mesta. :Dmin favorit är också Jiriachi! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 15 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Okej många gillar visst Jirachi. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Okej många gillar visst Jirachi. :Dja! Jirachi äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Mewtwo. Självklart går det att klara ligan med en ensam pkmn men då måste det vara en bra legendarisk och rätta attacker. Har den bra speed och rätt attacker spelar det ingen roll vad pkmnen har för svaghet, då menar jag de andra spelen för jag vet ifs inte så mkt om ligan på diamond och pearl än -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Mewtwo. Självklart går det att klara ligan med en ensam pkmn men då måste det vara en bra legendarisk och rätta attacker. Har den bra speed och rätt attacker spelar det ingen roll vad pkmnen har för svaghet, då menar jag de andra spelen för jag vet ifs inte så mkt om ligan på diamond och pearl än -_- visst är mewtwo bra och han kan bli väldigt bra om man lär honom de rätta attackerna.Det är bara synd att det tar en så lång stund :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 En riktig mästare klagar aldrig på träning. :D Dessutom är det kul att träna Mewtwo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 17 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Man tränar dem man gillar mycket snabbare än dem andra.( jag träna en Wingull från lv. 3 den är lv.100 nu) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Man tränar dem man gillar mycket snabbare än dem andra.( jag träna en Wingull från lv. 3 den är lv.100 nu) Hur länge tog det? utvecklade du den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 17 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Det tog väkl en månad eller två och jag utvecklade den. Oj datan dampade så det blev tre gånger sry. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Lvl100 på 1-2 månader. Då spelar du väll inte regelbundet. Det tog mig 2 dagar att träna min Charizard till lvl 100. Jag började med en charmender på lvl 5. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg