Hoppa till innehåll

Hur Får Man Valpar I Sims 2 Husdjur?

Blunder

Rekommendera inlägg

Först skaffa en hund koja (spelar ingen roll vilken bara en hundkoja). Hundarna måste gilla varann! sen pratar du med ena hunden o klickar på, Försök skaffa valpar med... te x malte. Då går den hunden du pratade med till den andre och så går dom båda till hund kojan, o där har lite kul... :rolleyes:

PS: man ser inte vad hundarna gör i hund kojan :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag undrar hur man får hundarna att para sig med varandra i sims 2 husdjur? de är 100 på båda hundarna att dom gillar varandra men mer händer inte.

svar : hej, om du är en sim ( människa) så klickar

du på hunden och där står det försök få valpar elr nåt

oså klickar du där och sen står det den andra hundens namn

oså klickar du där och så klart XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hm ja jag lyckades en gång men nu har jag tva helt nya hundar men de vill inte para sig, jag går via komando så att de leker med varandra så att tycker om varann. Men de kommer upp i 100 procent å sen bara morrar de åt varadnra å blir ovänner.

Finns det något fusk så att man kan para dem lättare?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hm ja jag lyckades en gång men nu har jag tva helt nya hundar men de vill inte para sig, jag går via komando så att de leker med varandra så att tycker om varann. Men de kommer upp i 100 procent å sen bara morrar de åt varadnra å blir ovänner.

inget svar på din fråga men är dom två nya hundarna syskon? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

inget svar på din fråga men är dom två nya hundarna syskon? :huh:

Jag köpte en ny hund som skulle para sig med sig en valparna som nu är vuxen. Men som sagt de blir bara ovänner och det finns inget som säger "få vaplar med" som de var första gången..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...