VanHooters Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Vilken är din Pokémon med högst HP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 min tyranitar har typ 357 hp tror jag men man kan köpa saker på mart så man kan göra så pokemona får mera hp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 På Crystal har jag en blissy i lvl 100 med över 700 hp :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 vaaa min tyranitar är också i lv 100 men är ju inte nära din har du typ get den en sak så den får mera hp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Om man ev tränar en Blissy i HP får den mycket HP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 blissey, 714 hp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 vadå träna en pokemon i hp?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 mm man EV tränar den i hp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 (redigerat) det kan man väll inte man tränar den ju bara i lv å den får ju upp i typ hp attack speed och sånt kan man träna en pokemon bara i hp Redigerat 5 Augusti 2007 av onix8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 (redigerat) lol idiot, man EV TRÄNAR DEN. MAN EFFORT VALUE TRÄNAR!! det betyder att du tränar den så den får mer i en stat än den får än om du bara dödar monster på mofo Redigerat 5 Augusti 2007 av JohanFoppa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 lol idiot, man EV TRÄNAR DEN. MAN EFFORT VALUE TRÄNAR!! det betyder att du tränar den så den får mer i en stat än den får än om du bara dödar monster på mofoLugn,han är en n00b.Han har inte fått reda på det än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 ej menar du på spelen eller på fuska.se jag är inte en n00b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg