Siyuro Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 När jag ska spela online på FIFA 07 så går det inte, det ungefär så här: 1. Jag trycker på ''Spela Online'' 2. Det står att jag inte har en EA-Inloggning så jag trycker på ''Skapa Konto'' 3. Jag kommer fram till ''Välj nätverkskonfiguration'' och när jag en nätverkskonfiguration så anslutas det men sen så står: ''Det går inte att hitta en giltig nätverksmaskinvara. Om du inte har en nätverksadapter kommer du inte att kunna använda spelets online-funktioner.'' Men varför? P.S, jag har en PS3 och när jag ska spela online på andra spel eller ifall jag ska surfa inne på internet så funkar det helt perfekt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 9 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Snälla kan någon svara!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Off-topic Hmm. ps2 ea-spel funkar inte till ps3.. skriv inte 2 inlägg i rad heller.. Men. Det borde vara nå konstigt bara för att du har 2 olika ps i samma router. Det är vad jag tror. Eller så kanske man måste installera nått på ps2an? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg