Gäst onix8 Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 moste man ha action replay för att få arceus och darkri ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 man kan bara få dem på nintendo events förutom med ar, gs, gg och sånt. minns att det var en sån i umeå förut när dem delade ut mew till alla som hade pkmn R/B xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Så man måste fuska till sig Arceus och Darkai? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Ja,men man vet inte riktigt än hur man får Darkrai och Arceus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Ok, vad dåligt isåfall -_- de påminner lite om Celebi och Mew som inte gick o få förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 (redigerat) Mew gick ju och få på nintendo events och genom en glitch också! Celebi har jag hört att det bara fanns events med i japan.. Redigerat 6 Augusti 2007 av Mushroom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Jo, det är så lågt att ta bort det bästa delarna från spelet och sen sälja det på en nintendo event -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Jag har varit på en event och den var gratis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 men alla events är gratis ffs -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 -_- Det visste jag inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Wtf,klart alla events är gratis. Mushroom:Det är sant att man bara kan hitta en Celebii event i Japan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 De rykten jag hörde var att alla events kostade -_- att man var tvungen att vara med i nintendo club och betala varje mån för att få alla de sällsynta pkmn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg