w4nkarN Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 ......den femte gymledaren. xD Hon i HeartHome. Hittar henne ingenstans inte heller vid PokeContest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Hon ska vara i gymmet det var hon för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukarioo Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Haru gjort Tredje och Fjärde gymmet? Du måste göra de innan du kan göra henne .. och du kanske behöver ha HM03 Surf som du får i celestic efter cynthia ger dig secret potion utanför den sjön mellan veilstone och pastoria (Du måste klara Crasher Wake först ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 (redigerat) Men jag vet inte vad du ska göra då. Redigerat 6 Augusti 2007 av Modyzzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 (redigerat) Jag har klarat 1, 2, 3, 4. Hon finns inte i gymmet. Kan du göra en större guide? Redigerat 6 Augusti 2007 av iron_maiden96 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Du ska till en sjö där du får träffa en E4 tjej (hon du fick cut av ) då ska du upp till en liten stad vid Mt.coronet och in i en Grotta men där står en TG för så prata med honom så battlar ni .... sen går du in i grottan och titta på en vägbild med Mesprit (Stavning?) Då kommer en Tant och snackar med dig och så får du surf sen kan du möta den femte gymledaren :) Rätta mig om jag har fel..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Dålig förklaring men nått sånt är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Wevile första gången jag förklarar något över nätet :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Det stavas Weavile <_< :angry: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 (redigerat) Nytt Smekis W ville :D Redigerat 6 Augusti 2007 av MolleMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Wtf vill du ha en varning :angry: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Nopp :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg