VanHooters Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Jag har fastnat i MT.Coronet på pokémon pearl! Kan någon MSN:a mig en karta över mt. coronet?? Adress: [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Var ska du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 upp till palkia.är vilse. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Var sitter du fast.Inne i grottan?Varför kommer du inte vidare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Jag vet inte var jag ska vill ha en karta över mt. coronet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Varför kommer du inte vidare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 asså det är bara utforska... förresten måste du ha med en pokemon som kan rock climb, men det har du nog redan tänkt på xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Kan ingen MSN:a en karta plz! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 kan inte du googla efter en karta plz! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Jag har försökt men hittar ingen så plz! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 förmodligen finns det ingen map då. inse fakta det är inte svårt... gå bara igenom grottan tills du hittar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Jag har gått runt och leta i minst 5 timmar, jag gick in från hearthome som man ska. Det står en Galaxy gubbe i vägen för en dörr hur får man bort honom????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg