Maenster Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 http://serebii.net/pokedex-rs/attack.shtml Där har du länken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Om det är nån som vill ha en pokemon som har pokerus så skriv till mig, så skickar ja över en infekterad till dej, det sprids till hela ditt party efter en stund.du jag byter gärna en med pokérus av dig ^^ skicka din fc ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Det där med att man får hälften av exp share är fel. Man får alltid full exp points efter alla pkmn som man besegrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Det där med att man får hälften av exp share är fel. Man får alltid full exp points efter alla pkmn som man besegrar.det är bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Jao. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Jao. ^_^det är bra att man får fullt av exp share och inte halvt för då skulle det ta mycket längre tid! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Mm men som jag sa innan, med en macho brace går det hälften så lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Mm men som jag sa innan, med en macho brace går det hälften så lätt.ja men var fick man tag på dem igen? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Ingen aning, mannen. Sånt glömmer jag oftast bort, d kan alltid googla fram det. På ruby/sapphire får man den norr om Mauville av den där familjen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Ingen aning, mannen. Sånt glömmer jag oftast bort, d kan alltid googla fram det. På ruby/sapphire får man den norr om Mauville av den där familjen. ok tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Det är lugnt, mannen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg