Hoppa till innehåll

Vista Elr Xp?


crazy_pingu
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

kollade i en dator tidning som kom igår, det fanns inga XP att köpa bara Vista!

 

Helt rätt så länge man inte specialbeställer.

 

Sitt för gudsskulle inte och gämnför xp & vista. Vista är ett helt nytt OS.

Om ni är tvugna så sitt o jämnför med windows 95, det minst buggaste OS'et i windows historia.

 

Win 95?! Njä, skulle föreslå W2k i sådana fall. Om man nu kan nämna Windows och driftsäkerhet i samma mening utan att ljuga...

 

Nja, det är inte möjligt utan negationer. Bara faktumet att dom tillverkade ME gör ju att man tvekar ;D

 

Vista suger, man kan bara spela nya spel på det.

Njae, tycker du bör läsa på lite innan du säger sånt, eftersom det inte är sant

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du ska köpa vista ska du inte ha home basic, då får man inte tillgång till "3D alt+tab" där man skiftar mellan fönster i 3D-menyn om du förstår vilken jag menar. jag ska snart köpa bärbar & du ska jag ha home premium tror jag

emmm för att få fram "3D" ska man trycka på "windows tagenten+tab" inte "alt"

 

jag vet att det är windows ikonen-tab men när man trycker där så blir den som i alt+tab men i 3D som tydligen heter 3D-flip

 

en extremt viktig fråga: kan man köra FireFox på vista? för om man inte kan det så ska jag definitivt köpa XP

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vista suger, man kan bara spela nya spel på det.

 

 

Det fungerar utmärkt att spela spel på vista som är något år gammalt.

 

Kör en update och spela på!!!

 

Och om det ändå inte går. Försök att öppna den iallafall och "sök lösning online" så kan ske du kan hitta nån patch. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tuskarr

Vista suger, man kan bara spela nya spel på det.

Skitsnack, skitsnack och återigen skitsnack. Man kan köra gamla spel på det också. Det fungerar perfekt för mig. Jag förstår inte varför alla har sådana fördomar mot Vista, det märks ju tydligt att ni inte har testat det.

 

Om du nu ska köpa Vista så rekommenderar jag absolut Ultimate men annars så kan du ju ta någon av Home versionerna som också är väldigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...