Skywalker Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 tror faktiskt inte att det kommer en repris, men på somrarna brukar det komma repriser av dokumentärerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Dom som har utvecklat Postal 2 riktar ju sig klart till den vuxna mål gruppen... Det är inte mening att barn ska spela sådana spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Postal 2 är ass kul.För man kan göra lite som man vill det roligaste är att ta snipern och skjuta poliserna sen brukar jag bara gå runte och pissa på folk.Jag tycker inte det är så sjukt det är faktiskt ganska underhållande roligare än de flesta FPS jag lört Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Så här stod det i en utmärkt insändare i Aftonbladet: "Efter att ha sett TV 4:s dokumetär "Dödligt Spel" kände jag mig tvingad att skriva ett svar på frågorna som dokumentären tog upp. Spel är våldsamma, ja. Och spel är realistiska, ja. Men att detta skulle vara någon grund för att ta till vapen och skjuta hejvilt är bara befängt. Att även psykopater, för at säga det rakt ut, spelar datorspel är någonting vi helt enkelt får inse och göra någonting åt. Se på dessa istället för att dra felaktiga slutsatser om att alla ungdomar idag är potentiella mördare. Det är vi inte. Och det är inte mer än omoget att ta till den onödiga och förbannade (återigen för att säga det rakt ut) kollektiva bestraffningen. Eftersom ni inte vet vad ni ska göra, eller ens förstår vad det hela går ut på ser ni till att vi alla får sota för det. Man lär sig inte hantera vapen bättre med hjälp av datorspel. Det är helt och hållet befängt att påstå någonting sådant. Jag citerar speltidningen PC Gamers Viktor Pefsin: "Att säga att man blir bra på att hantera en pistol som man i spel styr med tangentbord och mus är lika troligt att man kan bli fotbollsproffs av att spela Fifa"" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.