ale92 Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 tja jag undrar hur mycket fuska mynt är värt i rs gold ?? t.ex hur mycket 10k i rs är värt i fuska mynt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Man kan inte gämföra dem, vem vill ha fuska mynt egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Man kan inte gämföra dem, vem vill ha fuska mynt egentligen?ok jag ville bara veta för på andra spel forum är dom värda visst mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 10k på runescape är väl á 1000 fm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Eh, 10k är ungefär 100 fm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Måste nog hålla med dezen lite här.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Klart man kan jämföra det, man kan jämföra alla spela valutor med fuskamynt. Man får bara kolla hur svårt det är att få FM och hur svårt det är att få cash i spelet, sedan jämföra det. Det är ungefär lika svårt att få 100 fm här som det är att få 10k på RS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Jag tänkte inte så, jag tänkte mer på användningen av fuska mynten och rs cash, det mesta på fuska som är nått att ens bry sig om kostar mycket fm, medans på rs så kan man få saker man vill ha för lite gp, och imo så har man mer användning av RS pengar än fuska mynt. Om ni fattar vad jag menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Sen kan jämföra hur "attraktiva" valuterna är också. FM är inte särskilt attraktivt medans RS pengar troligen är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg