Gäst Mushroom Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 Tja nån som vill trada? Jag vill ha en female Riolu eller en female Lucario. Kan inte erbjuda så bra pokemons själv, men kan ge en pokemon ett item om ni vill iaf..
Gäst Mushroom Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 han menade mig tror jag. och jag har ingen lucario jag ska trada utan jag vill ha en! ska nämligen breeda när jag fått en female.
Gäst Mushroom Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 jo men det tar mer steg för ägget att kläckas sen har jag inte ditto heller.
Euphoria Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 Det spelar väll ingen roll, det går snabbare att byta till dig en ditto än en lucario. Huvudsaken är att d får tag i lucario's ägg.
Gäst Weavile Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 Behöver inte Heart Scale TM04 eller TM26.Hade dom i Emerald.
Gäst Mushroom Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 Det spelar väll ingen roll, det går snabbare att byta till dig en ditto än en lucario. Huvudsaken är att d får tag i lucario's ägg.har en lucario redan och nu har jag bytt en female riolu redan av en kile på en annan sida.
Rekommendera inlägg