Gäst Soffan Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Skrivet 4 Mars 2004 Vilket är bäst? CS lr 7.0?? Måste veta detta så snälla svara! Citera
incognito Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Skrivet 4 Mars 2004 Båda är skitbra men CS är lite bättre. Citera
Gäst Soffan Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Skrivet 4 Mars 2004 Okej då vet jag! Tack så mycket! Föresten vart kan man ladda ner dom? Citera
Rallypacker Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Skrivet 4 Mars 2004 vad är CS... jag vet bara att CS=Counter strike... Citera
Gäst Soffan Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Skrivet 4 Mars 2004 Vet inte heller varför det heter så! Citera
Apoca Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Skrivet 4 Mars 2004 Vilket är bäst? CS lr 7.0?? Måste veta detta så snälla svara! jag vet faktis inte längre.. CS sa en av mina polare var en sämre variant av 7.0 så jag byte ner mig men jag har knapt sett någon anolunda grej, men det kanske är så. men en sak som jag vet defenetift som är skillnad är namnet :D Citera
Gäst Soffan Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Skrivet 4 Mars 2004 Hehehe... Men vart laddar man ner det??? Har bara sett Tryouts men dom varar ju inte länge men hur får man hela? Gratis! Citera
Apoca Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Skrivet 4 Mars 2004 Hehehe... Men vart laddar man ner det??? Har bara sett Tryouts men dom varar ju inte länge men hur får man hela? Gratis! gratis? är du sjuk lr? det kostar flera hundra kronor att köpa photshop! kanske upp mot tusenkronor! hittar du en icke tryout verision så är det garanterat fullt med virus och annat skit, gör som alla andra köp (en del) Citera
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Skrivet 5 Mars 2004 Okej igentligen kostar dom 9,000 lr 11,000! *Suck* Vill försöka göra egna avatars men kan inte ett skit... Citera
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Skrivet 5 Mars 2004 hmmm jag har testat 8.0 det äger. Du menar Cs lr hur? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.