Gäst InTech Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Använder pilotbrillor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Som rubriken. Jag har många. Men har bara en(hur säger man xD) som passar. Dom andra är för stora Stora. Tonade. vitgråa.Bågar(vad säger man då? xD) Metal eller nå sånnt. :D Nej, jag har inga "solgalögon". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Jag har någar par, använder de ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ToppDogg Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 nej använder aldrig har inte äns några Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ToppDogg Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 nej jag anväder inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.