Gäst ihabba123 Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 jag tycker att ni ska lissna på den hära mannen! om ni undrar så har jag kopierat! :ng: Bellic extremt omoget språkbruk du använder, bara för någon inte har samma åsikter som du behöver man intevara dum i huvudet. Och av vad du skriver så har verkligen inte du heller riktig koll på konsollerna så jag hade nog lugnat ner mig lite om jag var du. Vad gäller grafiken på Ps3, Xbox 360 och Wii ÄR där skillnad men det beror inte bara på konsollerna utan även vad man har för tv och hur spelet är optimerat för just den konsollen. Många av spelen som släppts nu i tidigt stadium är inte optimerade för den enskilde konsollen utan för att passa flera olika. Att Xbox och Wii sålt mer är ganska logiskt då de släppts ganska mycket tidigare och är väldigt mycket billigare. Ps3 har en inbyggd bluerap spelare och för Xboxen får man köpa en HDDVD spelare separat om man vill ha ut full HD på sin tv därav priset. "...det finns INGENTING som är bättre med ps3:an. blu-ray eller hd-dvd spelar ingen roll om man ska kolla på film, ps3 kommer kanske kunna ha lite skarpare grafik i slutet av det här konsollkriget pga att det är mer minne på blu-ray skivorna..." Här säger du enbart emot dig själv, först säger du att INGENTING är bättre med Ps3 sen säger du att garfiken är bättre. Men som sagt kasta inte sten i glashus, låt inte dina egna åsikter gå före ren fakta. Jag säljer konsoller och jobbar med dem dagligen. Jag ser fördelar med samtliga tre konsoller men olika. Wii med sin känsla och att man kan vara aktiv när man spelar. Xbox 360 med sin kraftfullhet till ett bra pris. Ps3 med sin överlägsna teknik (bla en billig blueray spelare) men oftast för dyr för en barnfamilj då kommer Xbox 360 bättre till hands. Onlineläget dvs LIVE på X360 kostar pengar medan det är gratis på Ps3 också det en fördel till PS3 och de som brukat PS3ans live läge har samtliga hyllat det så jag vet inte varför du låter dina personliga åsikter tala istället för att läsa fakta. Men som sagt samtliga konsoller är otroligt bra men man får vad man ska ha den till och handla därefter. Vad gäller att se på film är Ps3an ljusår bättre än Xbox 360 såvida men inte har en extern HD-DVD spelare. SÅ håll inte på att kalla andra dumma i huvudet bara för de har andra åsikter än Citera
xpliT Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 Vem skrev det (skriv alltid upphovsmannen när du kopierar) och har det varit många som sagt andra har varit dum i huvudet därför att de gillar en anna konsoll (har inte varit inne på hela sommarn)? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.