Agata Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Skrivet 4 Mars 2004 Är det någon som kan hjälpa mig igenom Minotaurens labyrint???? Jag har följt anvisningarna i guiden men det funkar inte!!! Hjälp. Kan maila mig om ni vill på thebluerose_@hotmail.com Citera
Agata Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2004 :( Snälla det måste ju vara någon som kommit förbi besten. Jag behöver verkligen hjälp....innan jag blir tokig. Citera
Laithean Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Skrivet 5 Mars 2004 Är du ny på fuska.se? Villket Atlantis menar du? Citera
Zorro Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Skrivet 5 Mars 2004 du skojar spelar du atlantis????? :lol: och förresten så frå man itte göra dubbelinlägg: 1.11 Citera
Ytterman Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Skrivet 5 Mars 2004 Atlantis är bäst.. Vänta lite så ska jag leta upp en gammal guide jag har, där står den rätta vägen.. Citera
Apoca Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 lite jobbigt är det, man måste hela tiden gå den väg som är gjord så man kommer fram til slutet Citera
Agata Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Mars 2004 Ja jag är ny här, Elle889 så jag har ingen arning om era regler, zorromech. Inte alla i alla fall. Synd att du inte hittade den Ytterman. Men tack för att ni försökte. Hittar ni vägen får ni gärna maila den. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.