mdy Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Jag har precis börjat spela The Legend Of Zelda Ocarina Of Time igen, men jag har redan kört fast.. hur hittar jag Forest temple ? antar att det är någonstans vid lost woods ? eller ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Jag har precis börjat spela The Legend Of Zelda Ocarina Of Time igen, men jag har redan kört fast.. hur hittar jag Forest temple ? antar att det är någonstans vid lost woods ? eller ?Du ska gå igenom Lost woods, Forest Temple finns där du fick Sarias Song som ung. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mdy Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Jag har precis börjat spela The Legend Of Zelda Ocarina Of Time igen, men jag har redan kört fast.. hur hittar jag Forest temple ? antar att det är någonstans vid lost woods ? eller ?Du ska gå igenom Lost woods, Forest Temple finns där du fick Sarias Song som ung. åh, tack så hemskt mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Jag har precis börjat spela The Legend Of Zelda Ocarina Of Time igen, men jag har redan kört fast.. hur hittar jag Forest temple ? antar att det är någonstans vid lost woods ? eller ? Du ska gå igenom Lost woods, Forest Temple finns där du fick Sarias Song som ung. åh, tack så hemskt mycket! ja, tack jag behövde också hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg