rinosaur Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 jag älskar alla matrix filmerna! dom knäcker allihopa! eller hur resten av fuska.se? hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bosch_Dual Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 NEJ!... 2:an går inte ihop med ettan allting blir bara konstigt och allt faller i sär med hela storyn! men som film duger väll den men den passar inte ihop i triologin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 jag har bara sett de två första Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Jag håller på med bokning, men vi hittar inga bra platser, får nog vänta en vecka, men då vi hittar nåt vid främre mitten för tre personer ska jag se Matrix Revolutions! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Jag har inte sett någon av dom :( , Jag ska bowla med mamma istället, jag fick välja! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 Nu har man sett Revolutions då. Den var rätt bra. Bättre än Reloaded. Inte bättre än Matrix. Det var mycket blod i filmen. Det var nog därför den först var från femton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 Men den är inte från femton, om man kollar på sj hemsidan.. Och så söker man biljetter då till Revolutions, då står det att den är från 11.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 ja först stog det 15 nu 11 men jag hatar att vara frame jag älskar att vara längst upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 ganska onödigt att skriva så där långt för att få mer poäng men jag såg den idag och den var bra men mycke blod!!!!!också missa jag lite av filmen för jag fick lov att gå och pissa!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Vadå onödigt att skriva mycket? det är väl roligt att skriva mycket eller.. Går du på toa under filmen? Jag går på toa innan så slipper alla kolla på mej för att jag täcker deras syn på bio skärmen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 om man blir nödig så håller man sig för att inte missa nåt av filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Japp, en gång när jag var på bio så ringde en annans mobil, erkänn pinigt? Hehe.. Är det mycket blod i revolutions? När dem slåss eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.