incognito Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Gick ju på filmer från 15 när jag var 10 für faen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 jag ska gå när den den släpps på bio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kahn Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 jag tror jag ska gå på matrix ca. en vecka efter premiären eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 jag ska se i premier mycket roligare och man brukar få afisher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Jag ska också se Matrix Revolution när den har biopremier. Jag har åtminstonde rätt ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Har inte ens sett MATRIX reloded. Men jag har sett Animatrix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Har sett den -fulla- trailern av Matrix Revolutions.. Och Zion kommer att samla all sin armé för att kunna besegra alla spanare, tro meii, men det kommer att bli en jätte fight! Sen så kommer Neo bli tillfånga tagen av den där franska killen i Reloaded, och där så kommer han att bli pinad och plågad av en person som e starkare än han själv.. as grymt!! Sen så har Smith fått samma krafter som Neo, vet ej hur, men det kommer att bli en avgörande fight mellan Neo och han i slutet.. och sen så kommer allt att hänga på Neo, det är han som måste avgöra nånting, och sen den här personen som var den enda som klarade sig från attacken i slutet av Reloaded, han e en pest och kommer att försöka döda alla människor i Zion, men Neo kommer att försöka stoppa honom, men den där pesten som han heter är starkare än Neo så det där blir coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Då blir det ju en jämn match. Ingen överlägsen Neo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 om nån inte har set reloded kommer ni inte fatta nåt dem som ser den nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Den där killen som överlevde är en agent ju. Seraph är med i Revolutions också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 ja tycker inte matrix reloaded e så bra en fighting scen är ju typ 15min och slowmotion minst en gång i minuten så att de inte blir lika häftigt när de e i slowmotion så ja tycker det är alldeles för mycke fighing i matrix reloaded PS. de stavas reloaded inte reloded :wink: .PS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Men fighten mot Agent Smith(arna) är ju skit grym. Fast jag tycker ändå orginalet var bättre än Reloaded. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.