incognito Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Jo, första filmen äger loss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Jag ska se den men kanske inte just på premiär dagen. jag likså kanske inte premiär dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 och nej jag såg tvåns film på premier så fick jag en afirsh jag går och kollar i heron city Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Jag ska se den på premiären. Matrixstoryn äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Jag gillar inte Matrix för att fighterna är grymma utan jag gillar hur dom tänker och själva storyn är riktigt bra. Oraklet är bland dom bästa i filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 matrix e lite svårt att fatta ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Jo, kanske lite ibland men det är det som är bra med Matrix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 den första filmen är dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibbe Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 goldenmew; nej men däremot är reloaded kass :F Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Den första filmen är tre gånger bättre än Reloaded. Men Reloaded är inte dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Den där killen som överlevde är en agent ju. Seraph är med i Revolutions också. Han är en agent ja, men i trailen så ser han helt anorlunda ut, han har fått massa äckliga märken på huden, och sen så säger han tyst för seii själv "Jag är pesten...Och ska förinta alla!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag tycker att agenterna är häftiga. Welcome back Mr. Andersson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.