Gäst 0012 Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 vad grymt när dem slås 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 JAG FÅR INTE SE DEN,DEN ÄR FRÅN 15 ÅR BUÄHH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 vad grymt när dem slås 8) Jo jag sa ju att Smith blivit riktigt stark ;) .... och du, d där med att klonerna blir ett kan ju inte stämma för du såg ju på trailen att alla klonerna stod och kollade på när Neo och Orginalet slogs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 va min kompis e lika gammal som jag o han har köpt biljeter tills imoron Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Min kompis ska se den. Jag vill att han ska ta med sig filmkamera och filma under filmens gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 jag e 10 suck suck jag hatar att vara liten men jag ska ta stora skor på mig o lägga papper så jag blir högre 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 vilken film är det? jag ska inte se den men det är kula att veta vad den heter bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Filmen heter Matrix Revolutions, hela tråden heter ju så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Kolla in http://www.matrix-explained.com/ . Riktigt bra sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Suna skickade ju några filmsnuttar, dem var bra, men jag ser inget i dem som ska tillåtas från 15 år, varför tror ni dem har gjort det? Det är väl helt enkelt mer slagsmål där förstår jag nog själv, men alla tål ju så mycket så det blir ju inte äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Alla dom där åldersgränserna är ju larviga och förlegade!! Jag tror att man blir insläppt på dom flesta filmer även om man är för liten. Jag tror att det är såhär gamla gubbar som sätter åldergränserna efter vad dom tyckte när dom var i den åldern. Dom har nog inte närkt att barn nu för tiden inte är lika känsliga som för typ 10-15 år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 håller med... och det är nä'stan bara när man förbokar som man inte kan köpa om man är under 15... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.