JanazTheOne Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Skrivet 9 Augusti 2007 Finns det ett program som gör att man ser alla filler som finns i en map? Te.x Jag ska ska skappa en server till CS med amxxmod och då vill ju jag ha vote map men för att ha alla banor måste man lägga in dem för hand och det blir ganska jobigt så.. ja... Finns det? Citera
Vitdom Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Skrivet 10 Augusti 2007 För att de ska gå snabbt och enkelt skriver man in banorna i en fil som amxmodx sedan kontrollerar och lägger till banorna i listan. Citera
JanazTheOne Skrivet 10 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 10 Augusti 2007 eeh vad menar du? Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Skrivet 10 Augusti 2007 (redigerat) gå in på dedicated server\czero*\addons\amxmodx\configs och ta bort maplist lr va den heter och gå in på dedicated server\czero* Och ändra mapcycle.txt (eller temp_mapcycle.txt) Där skriver du in alla banor *namnet av modden du kör. Redigerat 10 Augusti 2007 av AntonJ3000 Citera
JanazTheOne Skrivet 11 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 11 Augusti 2007 (redigerat) Det var inte det jag menade men jag har fått en lösning nu// nej det funkade inte så jag testade men har nån en annan lösning?// haha nu löste jag det för en gångs skull viste att jag kunde lita på cmd :) Redigerat 11 Augusti 2007 av JanazTheOne Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.