Noiseless Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Yoh! Jo jag håller på och tränar en Hypno och en Dragonite. Men jag vill veta vilka attacker jag ska ha på dom, så här är dom nu: Dragonite@Leftovers. Hyper beam. Safeguard. Blizzard och outrage. Hypno@Leftovers. Psychic. Hyper beam. Rest. Toxic. Vad tycker ni? PS.Crystal version..- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 tycker du ska byta outrage mot thunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Yoh! Jo jag håller på och tränar en Hypno och en Dragonite. Men jag vill veta vilka attacker jag ska ha på dom, så här är dom nu: Dragonite@Leftovers. Ice Beam Safeguard. Fly Outrage Hypno@Leftovers. Psychic Light Screen Disable Toxic Vad tycker ni? PS.Crystal version..- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 (redigerat) Safeguard+Outrage är ju superbra, byt inte ut det. Hypno har inte så mycket till attack om jag minns rätt, kanske byta ut Hyper Beam mot Shadow Ball eller Fire-, Ice, eller Thunderpunch... Redigerat 10 Augusti 2007 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Yoh! Jo jag håller på och tränar en Hypno och en Dragonite. Men jag vill veta vilka attacker jag ska ha på dom, så här är dom nu: Dragonite@Leftovers. Ice Beam Safeguard. Fly Outrage Hypno@Leftovers. Psychic Light Screen Disable Toxic Vad tycker ni? PS.Crystal version..- Om nån undrar, vad Weavile ändrade, var det attackerna. Nu min åsikt om hans ändring. Blizzard är starkare än icebeam, men ice beam prickar oftare. Och vad gör Light Screen för effekt egentligen? Och du (Goreinhaled) ha kvar Hyper Beam på Dragonite, men inte på Hypno. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Yoh! Jo jag håller på och tränar en Hypno och en Dragonite. Men jag vill veta vilka attacker jag ska ha på dom, så här är dom nu: Dragonite@Leftovers. Ice Beam Safeguard. Fly Outrage Hypno@Leftovers. Psychic Light Screen Disable Toxic Vad tycker ni? PS.Crystal version..- Om nån undrar, vad Weavile ändrade, var det attackerna. Nu min åsikt om hans ändring. Blizzard är starkare än icebeam, men ice beam prickar oftare. Och vad gör Light Screen för effekt egentligen? Och du (Goreinhaled) ha kvar Hyper Beam på Dragonite, men inte på Hypno. Light Screen gör så att special attacker försvagas i 5 rundor. är inte hundra på att det var 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 (redigerat) Yoh! Jo jag håller på och tränar en Hypno och en Dragonite. Men jag vill veta vilka attacker jag ska ha på dom, så här är dom nu: Dragonite@Leftovers. Ice Beam Safeguard. Fly Outrage Hypno@Leftovers. Psychic Light Screen Disable Toxic Vad tycker ni? PS.Crystal version..- Om nån undrar, vad Weavile ändrade, var det attackerna. Nu min åsikt om hans ändring. Blizzard är starkare än icebeam, men ice beam prickar oftare. Och vad gör Light Screen för effekt egentligen? Ice Beam är starkare än Blizzard <_< . Och du (Goreinhaled) ha kvar Hyper Beam på Dragonite, men inte på Hypno. Mushroom:Det stämmer. Redigerat 11 Augusti 2007 av Weavile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Tycker Weaviles förslag va bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Hyperbeam ska ingen av de ha iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Ok, så här ser det ut nu: Dragonite@ Leftovers. Outrage. Safeguard. IceBeam. Toxic. Hypno@Leftovers. Psychic. Psych up. Hypnosis. Nightmare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 (redigerat) Ok, så här ser det ut nu: Dragonite@ Leftovers. Outrage. Safeguard. IceBeam. Toxic. Hypno@Leftovers. Psychic. Toxic till den med borde vara bra. Hypnosis. Nightmare. Redigerat 16 Augusti 2007 av Weavile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Ok, så här ser det ut nu: Dragonite@ Leftovers. Outrage. Safeguard. IceBeam. Toxic. Hypno@Leftovers. Psychic. Toxic till den med borde vara bra. Hypnosis. Nightmare. de attackerna verkar vara rätt! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg