chefren Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Skrivet 10 Augusti 2007 Hej, jag har tänkt att köpa killzone. Men har hittat 3 olika.... Vilken ska jag välja och vad är skillnaden på dem? -Killzone -Killzone Platinum -Killzone Liberation
Sinclair Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Skrivet 11 Augusti 2007 Killzone är det vanliga spelet till Playstation 2, Platinum är samma spel men det har fått en utmärkelse eftersom det har sålt väldigt mycket, liberation är också killzone men det är till PSP! ;) :)
Simple Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Skrivet 15 Augusti 2007 Killzone är det vanliga spelet till Playstation 2, Platinum är samma spel men det har fått en utmärkelse eftersom det har sålt väldigt mycket, liberation är också killzone men det är till PSP! ;) :) Fast Liberation är väl typ en uppföljare eller nåt?
pandanco Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Skrivet 15 Augusti 2007 Hej, jag har tänkt att köpa killzone. Men har hittat 3 olika.... Vilken ska jag välja och vad är skillnaden på dem? -Killzone -Killzone Platinum -Killzone Liberation hej jag såg att du tänkte köpa killzone men jag tycker du köper den som heter killzone den har jag köpt men jag tyckte den påminde om medal of honor men du gör som du vill köp vilke du vill . B)
Rekommendera inlägg