Penna Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Hej, jag ska upp till himelen med link för att få den sissta spegelbiten. (de som har kommit så långt tror jag fattar ;) ) MEN innan ska jag ta alla sidorna till boken och ställena markeras ju på kartan. Mitt problem är hur jag ska nå sidan som finns i öknen. jag kan teleporteras till spegelns normala ställe men kan inte komma där ifrån och annars... aa jag vet inte hjälp mej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Hej, jag ska upp till himelen med link för att få den sissta spegelbiten. (de som har kommit så långt tror jag fattar ;) ) MEN innan ska jag ta alla sidorna till boken och ställena markeras ju på kartan. Mitt problem är hur jag ska nå sidan som finns i öknen. jag kan teleporteras till spegelns normala ställe men kan inte komma där ifrån och annars... aa jag vet inte hjälp mej! Det var ett tag sen jag spelade men jag tror att du ska göra på samma sätt som du kom till öknen första gången: använd kanonen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Penna Skrivet 11 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 JUST DE! tack ;) jag hade glömt hur jag komm dit :P trode midna bara warpa mej dit :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg