Hoppa till innehåll

Vad Är Fel ?


:Fuskaren:
 Dela

Rekommendera inlägg

jag säger ju att jag har använt flera olika laddare , och tror du att jag skulle hålla på så här om mitt psp skulle funka? den laddas ju inte säger jag , kan inte starta den för jag får inte in strömm i den har använt 3 eller 4 olika kablar och 2 olika psp batteri och jag sa ju att jag inte har garanti kvar så jag kan inte få ett nytt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hände för mig en gång... Den lilla metallstaven i "DC IN" hade gått av. Som tur var hade jag garanti, och fick en ny PSP. Men det jag rekommenderar för dig är att köpa en reservdel på eBay eller liknande, leta upp en online-guide och installera den själv. Var inte rädd, PSP'n är en lätt konsol att reparera. Jag bytte ut min skärm på 5 minuter. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

inga andra än den egna PSP laddaren funkar, tro mig jag provade alla hos mig (typ 20 st) och alla hos mina vänner (kanske 50 tillsammans) tillsist så hittade jag min PSP laddare, då funkade det. så om din PSP laddare är sönder så föru väll klöa en ny ;) dom kan väll inte vara dyra? här kostar dom ca 20 euro. det är 187.8 kr (efter valutan den 6 september 2007)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Weavile

inga andra än den egna PSP laddaren funkar, tro mig jag provade alla hos mig (typ 20 st) och alla hos mina vänner (kanske 50 tillsammans) tillsist så hittade jag min PSP laddare, då funkade det. så om din PSP laddare är sönder så föru väll klöa en ny ;) dom kan väll inte vara dyra? här kostar dom ca 20 euro. det är 187.8 kr (efter valutan den 6 september 2007)

Det stämmer inte.Jag kan ladda med en japansk laddare till och med.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...