Gäst slambox Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Hejsan! Har fått tag i ett extra STEAM-Acoount med spelen: Counter-Strike Condition Zero Condition Zero:Deleted Scenes Half Life Så posta era erbjudanden här så tar vi affären över msn sen Ha det //Slam Vet att en bild inte är något bevis för att jag faktiskt har accet men här har ni i alla fall http://i16.tinypic.com/4zdc6q0.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 1.6? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst slambox Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Stämmer bra det, såg nu att det inte alls fanns Half-Life på kontot. Men vem lirar det egentligen? //Slam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DefqoN Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Behöver ett fort.. Jag ger vadsomhelst.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst slambox Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 (redigerat) Skriv gärna vad du kan erbjuda. Är inte så sugen på att låta nån med 16 inlägg scamma mig bara sådär Edit: Finns på tx23_zleep@hotmail.com om nån vill snacka lite Redigerat 12 Augusti 2007 av slambox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DefqoN Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Nej men du tror banne mig att jag ska lita på någon med 2 inlägg? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst slambox Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Du har en poäng där. Lägg till mig på msn så kan vi snacka. Det står i min tidigare post //Ha det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 haha ingen har tänkt på att tråden är i fel forum fel forum anmäls Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg