B0unc3 Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Seriöst är det någon som tror på det här? Det verkar som sagt ytterst tveksamt att den där 14-åringen är mod. jag tror honom.. åldern gör ingen skylnad.. det finns 10åringar som blir (MOD) Varför tror du inte han kan vara mod då? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 18 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 (redigerat) precis varför tror ni honom inte? Vem som helst kan bli det.. men inte slumpmäsigt.. jag ska berätta regler som gör att man blir MOD 1. hjälper folk som verkligen behöver hjälp även fast man inte är moderator 2. man måste ha spelat länge utan att bryta mot nån regel 3. aldrig (skamma) någon (ingår som regel) 4. vara schyst mot alla spelare det är regler som gör att man kan bli moderator(MOD) ___________________________________________________________________________________________________ en moderators regler 1. en moderator får inte banna utan anledning 2. en moderator måste vara schyst o försöka hjälpa spelare som frågar efter hjälp 3. en moderator får inte lura någon spelare 4. en moderator ska hålla koll på den som gör nått dumt/bryter mot nån regel ___________________________________________________________________________________________________ Själv är jag inte en moderator men jag har läst fakta om dem på massa hemsidor som JageX lägger ut :) JageX är egentligen en server dator som styr hela spelet 24/7 och ser på alla som skickar in reporter (report abuse) äntligen en som tror mig Låter inte riktigt trovärdigt att en elva åring är moderator.jag e 14 -.- om du nu är moderator så blir du inte det längre om du stänger av spelare i 48 timmar -.-jag stänger av dom för dom bryter regler <_< Redigerat 18 Augusti 2007 av ale92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaz Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Hmm jag börjar tro att du är en "Modde", men det där om Zammyn e inte sant läs mitt tidigare inlägg :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Men du kan inte bevisa att du är mod därför tror jag inte på dig =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 19 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Men du kan inte bevisa att du är mod därför tror jag inte på dig =)kan jag visst, om du addar mig och jag skriver till dig så kommer det vara en silverkrona med ett M i :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Det känns ju lite konstigt att xandere900 inte är med på highscoren i någon skill? Men visst jag kan lägga till dig så kan du bevisa att du är mod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Egentligen tror jag inte ens att moderatorer skulle göra sånna här trådar. Helt sjukt -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 bara tar en screen dump som bevisar nåt ale? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 20 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 bara tar en screen dump som bevisar nåt ale?hur tar man ett screen shot då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 (redigerat) Du trycker på tangenten "Print Screen" på tangentbordet och klistra in (CTRL+V) i t.ex. Paint. Redigerat 21 Augusti 2007 av CookieSmasher Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oracle Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 (redigerat) Zaff j*vla ljugare du är inte mod so STFU Bara 2 svenskar är Mods och dom är 22 och 27 år gammla Att vara mod är så här Jagex LTD skickar massage och frågar om du vill vara mod och så sen står det remaking your acc. Om du är member under mod övergången så startar du på MOderator Isle Där tar du en portal till lumbrdige så är du Mod. Mod kan ej banna men dom kan muta och skicka bann raporter till ADMINS!' ZAFF man ska vara 18 år du är 17 så stfu Och du 14 åringen du är inte heller mod 18 års gräns Redigerat 21 Augusti 2007 av Oracle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Zaff har väll aldrig sagt att han var Mod? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg