Dezen Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Möt mig in game så tror jag på dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Har lagt till dig säg till när du är inne bara =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 26 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Möt mig in game så tror jag på digmm men spekar inte så mkt nu men du ser väl om jag e inne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Nej, för jag har inte dig på friend list. Säg en tid, ett datum en world och en plats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 om han inte fakear så skulle han kunnat lånat/snott accet av någon. jag har en lvl 101 har aldrig brutit en ända regel och varit trevlig varför är jag inte mod då ale? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Vrf skulle du vara det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 (redigerat) Killen e smart, jag gjorde faken för att visa att tillochmed jag kan göra en sån. jajamensan! jag kan använda huvudet! :bah: ale e inte mod. granskar man riktigt noga i piant eller nått program så ser man att det e klistrat. :gitarr: Lätt o gjorde en sån såg ut som om jag va member och min kompis blev förvirrad o förvånad :kung: Redigerat 30 Augusti 2007 av CrossFall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Det e bevisat, nån mer än jag och Cookie insåg bild fusket =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Det e bevisat, nån mer än jag och Cookie insåg bild fusket =) JAG! :D men xander eller vad det va... kan knappast vara mod för att han går rund o säger "jag e mod jag e mod!!" typ nått bara för att folk ska tro, "wow, han e j-ju coooool!" översatt: han vill bara ha uppmärksamhet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Det e bevisat, nån mer än jag och Cookie insåg bild fusket =) Vem kom på "klipp & klistra teorin? Och vem kom på "privat server" teorin? Vilken teori var den rätta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 moderator_1.bmp kolla jag är också mod ( ja jag gjorde det dåligt, men jag är så förbannat trött^^ ) ALE DU ÄR INTE MOD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 31 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 moderator_1.bmp kolla jag är också mod ( ja jag gjorde det dåligt, men jag är så förbannat trött^^ ) ALE DU ÄR INTE MOD jag är så j*vla trött på det här ni får tro vad ni vill men jag e en mod jag loggar in nu kl17.35 Nej, för jag har inte dig på friend list. Säg en tid, ett datum en world och en plats.ok vi säger kl 20.00 på lördag world 119 kom dit alla som vill se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg