Dezen Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 kolla jag är också mod ( ja jag gjorde det dåligt, men jag är så förbannat trött^^ ) ALE DU ÄR INTE MOD jag är så j*vla trött på det här ni får tro vad ni vill men jag e en mod jag loggar in nu kl17.35 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Okej bra jag kommer =). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Om du inte kommer eller kommer och inte är mod så kommer du bli fet dissad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 1 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Om du inte kommer eller kommer och inte är mod så kommer du bli fet dissad.kom till fontänen i mitten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 (redigerat) Jag kommer va där. EDIT: Min kompis sa ett sanningens ord, du kan inte svenska, hur f*n ska du då kunna engelska? Redigerat 1 September 2007 av Dezen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Jag kommer va där. EDIT: Min kompis sa ett sanningens ord, du kan inte svenska, hur f*n ska du då kunna engelska? mm jag kommer också vara där, garanterar att han inte är mod... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Vi hade fel, han va mod, men han va nog den mest patetiska modden, att skryta över att man är mod sänker statusen som man har som modd med 100% Och om man går omkring och skryter över att man är mod så borde man inte få vara mod längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 2 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Vi hade fel, han va mod, men han va nog den mest patetiska modden, att skryta över att man är mod sänker statusen som man har som modd med 100% Och om man går omkring och skryter över att man är mod så borde man inte få vara mod längre.jag skryter inte, jag ville bara hjälpa folk som hade frågor och så, när jag skapade denna post Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Nu vet vi att du är moderator =). Fast jag vill dock klaga på guiden det skulle vara snällt om du skrev om den så det blev korrekt svenska. Kommatecknen sitter väldigt fel på vissa ställen, och det där med Zammyn fattar jag inte någonting av xD. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 3 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Nu vet vi att du är moderator =). Fast jag vill dock klaga på guiden det skulle vara snällt om du skrev om den så det blev korrekt svenska. Kommatecknen sitter väldigt fel på vissa ställen, och det där med Zammyn fattar jag inte någonting av xD.ok ska vara lite mer noga om jag skriver en ny guiden :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Låter bra =). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 (redigerat) Att vara moderator är inte så speciellt, min brorsa har varit moderator på RS 2 gånger, jag vet hur det är att vara moderator, för att jag har fått spela på hans gubbe. ps, ale92, om du är moderator, så bör du veta att man bannar inte folk utan anledning, om du gör det så kan du själv bli bannad, eller bli avsatt från moderator statusen, typ. Redigerat 4 September 2007 av Kinaputt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg