DarknessGuy Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Skrivet 13 Augusti 2007 när man har klarat spelet 1 gång och sen fortsätter spela på samma box en gång till får man nåt speciellt? :huh:
kimp@n Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Skrivet 14 Augusti 2007 du menar att man varvar om det på samma gubbe?? vet inte om du får något speciellt men du kan ju skpringa runt med hans vanliga kläder :P och så får man tydligen ett hus enligt min kusin ??
Gäst Mushroom Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Skrivet 15 Augusti 2007 du menar att man varvar om det på samma gubbe?? vet inte om du får något speciellt men du kan ju skpringa runt med hans vanliga kläder :P och så får man tydligen ett hus enligt min kusin ??huset får man redan på första questet
DarknessGuy Skrivet 15 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 15 Augusti 2007 du menar att man varvar om det på samma gubbe?? vet inte om du får något speciellt men du kan ju skpringa runt med hans vanliga kläder :P och så får man tydligen ett hus enligt min kusin ??huset får man redan på första questet åhh ok :)
Rekommendera inlägg